sobota, 27 września 2014

Nominacja #7: Idziocha

Liebster Award Blog


Zostałam nominowna do Liebster Award Blog przez Idziocha , 
za co naprawdę dziękuję!


Nominacja do Liebster Award Blog jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za ''dobrze wykonaną robotę''. po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.


Pytania od Idziocha:
1. Jaką cechę lubisz w sobie najbardziej?
Nie poddaję się, gdy na czymś mi naprawdę zależy. Staram się ciągnąć do końca nie zwracając uwagi na to, jak mogę cierpieć przez to, co się dzieje.
2. Jak spędzasz wolny czas?
Przeważnie śpiąc, pisząc rozdziały na Collision albo rozmawiając, grając na facebooku.
3. W jakim typie chłopaka preferujesz?
Delikatny, wrażliwy i troskliwy. Mimo wszystko powinien być w jakiś sposób twardy, wulgarny i pewny siebie. Mam jeden taki ideał.
4. Masz jakąś tajemnicę, której nigdy nikomu nie wydasz?
Oczywiście.
5. Jakiego gatunku muzyki słuchasz?
Rap, hip hop, remixy, techno, dubstep lub całkowite ich przeciwieństwa.
6. Masz jakieś marzenie, które chciałabyś zrealizować w przyszłości?
Tak, owszem.
7. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Szczerze..? Nie wiem. Nie mam planów.
8. Jak nazwałabyś swoją córkę/syna?
Czarek, Julia
9. Lubisz chodzić na koncerty?
Tak, lubiłam w sumie, już dawno nie byłam na żadnym.
10. Będziesz brała udział w WOŚP (Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy) jako wolontariusz?
Niestety nie miałam takiej możliwości :(
11. Jak postrzegasz świat/ludzi ?
Są ludzie dobrzy, jednak jest ich coraz mniej. Większość z nich to samolubni materialiści i egoiści nie zwracający uwagi na czyjeś cierpienie. Nie są tolerancyjni, nie patrzą na to, że ktoś źle się czuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz