wtorek, 14 października 2014


Bohaterowie

Megan Ramsey(16 l.)-kuzynka Seleny.Nie jest zbyt towarzyska nie utrzymuje też kontaktów z rodzicami i siostrą.

Selena Gomez(21 l.)-sławna piosenkarka i aktorka,przekonała się co tak naprawdę znaczy życie w show-biznesie,jej przyjaciółki to Demi i Taylor.

Demi Lovato(21 l.)-piosenkarka,przyjaciółka Seleny. Pomimo wielu obowiązków stara się znajdować czas dla przyjaciół i zawsze ich wspiera.

Justin Bieber(22 l.)-idol nastolatek na całym świecie. Pomimo kariery chciałby w końcu znaleźć swoją drugą połówkę.

Taylor Swift(20 l.)-przyjaciółka Seleny. Kocha ją jak siostrę stara się popierać jej decyzje i być przy niej w tych trudnych jak i lepszych momentach.

Scooter Braun(35 l.)-menedżer Justina chce dla niego jak najlepiej niestety praca czasem zmusza go do innego postępowania.

Monica Farro(29 l.)-menadżerka Seleny chce by młoda gwiazda była szczęśliwa i nie popełniała błędów które mogą okazać się fatalne. Nikt nie powiedział,że jej to wychodzi.

Alice Winslet(16 l.)-przyjaciółka Megan. Jej ojciec to wpływowy biznesmen więc dziewczyna ma wszystko o czym zamarzy.


Prolog 

Siema jestem Megan ale czasem mówią na mnie Meg. No więc tak jestem dość skomplikowaną i dziwną osobą. W szkole jestem popularna,właściwie popularna to za mało powiedziane,wszyscy uczniowie prawie się zabijają o to by koło mnie usiąść,podać mi coś itd. Wszystko dlatego,że moją kuzynką jest Selena Gomez. Zazwyczaj jestem szorstka dla innych. Właściwie jestem całkowitym przeciwieństwem mojej kuzynki.
Ona-miła,pomocna,wrażliwa,szczera.
Ja-chamska,leniwa,arogancka,nieufna.
I można by tak wymieniać. Obecnie mieszkam z moją kuzynką bo moi rodzice jakieś pół roku temu postanowili wyjechać z LA zostawiając mnie samą. Mówi się trudno. Na szczęście mam jeszcze przyjaciół tych prawdziwych,oni widzą moje zalety a nie wady. Zawsze są przy mnie i wspierają w trudnych chwilach. I chociaż nigdy im tego nie mówię ogromnie to sb cenię i kocham ich za to,że są i jestem pewna,że będą.

Hej i mamy bohaterów i prolog.
Przepraszam za błędy:)

Czekam na waszą opinię:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz