czwartek, 18 czerwca 2015

rozdział 4 niespodziewany romans

oczami Ameli 
byłam zmeczona juz tym wszystkim nie miałam nawet ochoty nigdzie ie z domu ruszać ale gdy mnie zaprosili z justinem na tę koalcje pomyslałam to koja jedyna okazja ze by sie poraz pierwszy zobaczyc ale justin nie miał ochoty isc ze mna był zmeczony i poszdł spac zreszto sam mnie o to po prosił zebym tak sama poszła ale nalegał 

oczami justina 
nie wiedziałem do konca czy dobrze zrobiłem puszczając amelię tak samą nie wiedziałem tez co sie tam wydarzy pod moja nie obecnosc ale musiałem  szybko zaragowac nie poszedłem tam i nie miałem nawet takiego zamiaru tam pójsc gdy tylko amelia poszła natychmiast zaczołem szukać informacji na temat matta jaxona mojego somsiada który nie do konca wydałam mi sie taki dobry jak jego zona 

kilka minut pózniej w domu matta jaxona 
dzińdobry amelia miło mi ciebie poznac amelia sie usmiechneła i weszła  do srodka była taka szczesliwa ze nie wiedziała co sie za chwilke mogła wydarzyc cos czego sie nie spodziewała to była moja pierwsza wizyta u pana a jest moze zona pana niestety nie ma jestem sam ale zona za kilka minut powinna wrócic korki na miescie wiadomo jak to jest jak sie daleko mieszka od miasta


oczami justina

ja sie chyba domyslam po co on ja zaprsił nie było jego zony w domu on ja chiał upokorzyc i wykorzystac nie moge do tego dopuscic takich mysli wogule mam nadzieje ze nic zełgo jej nie zrobi


oczami ameli w domu matta 

mam pytanie jest moze u pana toaleta w jakim kierunku pójdziesz w na góre na pietro w lewo obok mojej sypialni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz