poniedziałek, 8 grudnia 2014

rozdział 43 kolacja z nieznajoma

justin juz dotarł na mijesce na godzine 19 00 zamówił stolik i kupił prezent dla nie znajomej dziewczyny gdy justin poszedł do kwiaciarni po kwiaty w pewnym momencie ujrzał paiekna dziewczyne i wpadł na nia przez przepadek justin nie mógł uwierzyc własnym oczom ze jeszcze kiedys zakocha sie w swoim zyciu kolejny raz myslał ze juz nigdy wiecej ze sie nie zakocha ale jednak los wybrał inaczej i dał mu szczescie bo to ona była piekna i urocza megan
kilka minut pózniej justin ja przeprosił i poprosił do stolika by jej to wynagrodzic włąsnie wtedy spojrzał jej głeboko w oczy i powiedział jestes sama dlaczego tak piekna dziewczyna przyszła tu sama po chwili dał jej piekny bukiet kwitów i prezent potem zatanczyli i justin zaprosił ja do siebie do domu by pokazac jej gdzie wogule mieszka i kim jest co robi co lubi robic ona by,la miła zapytała sie jego czy ma dziewczyne justin jej na to odpowiedział nie mam własnie szukam kogos wyjatego tak jak ty bardzo mi sie podobasz czy bedziesz miec cos przeciwko jak bedziemy razem jako para megan odpowiedziała ja tez nikogo nie mam i wąłsnie szukam kogos i znalazłam wąłsnie ciebie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz