poniedziałek, 8 grudnia 2014

rozdział 42 spotaknie przed randka

justin miał sie spotkac z rodzicami i im powieedziec ze znalazł sobie nowa wybranke swojego zycia o imieniu Megan miała sliczne oczy i piekny usmiech własnie taka justin miał pozna miłosc swojego zycia
tydzien pónieij
do domu justina przyszła jego siostra pytajac sie czy byli u niego rodzice justin odpowiedział jej ze tak przed chwila tóz przed toba wyszli  i co ci powiedzieli a nic konkretnego byli na chwile i poslzi ja zaraz wychodze na sptkaanie i nie mam czasu teraz wiec sorry jak mozesz to przyjdz w sobote o 10 00 to, pogadamy teraz wychodze wiec wybacz ale to dla mne bardzo wazne to jest jedyna szansa by poznac kogos naprawde wyjtkowego
teraz nie za rok nie za miesica włąsnie teraz to jest odpowiednia chwila
justin co ja na siebie załoze mam bardzo nie wiele czasu do godziny 19 pozostało tylko 4 godziny musze jeszcze cos dla niej kupic przeciez nie odrazu to co mysle po jakims czasie jak bedzie mnie watra dopiero wtedy czas szybko mijał justin juz miał wszystko gotowe i naszykowane 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz