wtorek, 7 czerwca 2016

(Widze ze wam sie podoba)
[…] no przeciez kazdy wie ze ochroniaze zaraz mnie zabiora od niego . Ale kierowaly mna emocje . Po chwili udawania, poczulam delikatne musniecie na mojej twarzy . Dalej udawalam, chodz w glebi serca czulam strach . Slyszalam dzwiek wprowadzania numeru i rozmowe przez telefon jakiegos facia . Dzwonil na karetke . Chodz mily glos, lekko stumpajace po ziemi cialo odezwalo sie ze umie resostytacje!!! Wyobrazasz to sobie moj kochany pamietniczku?! <3 myslalam ze sama zaraz na prawde zemndleje xd *-* Justin zaczal 30 ucisniec i zaczal sie przymierzac do 2 wdechow ratowniczych .. [ja taki orgazm] . Zrobil jeden! Przebudzilam sie! Ja glupia to wszystko bylo najwspanialsze co moglam przezyc, spojrzalam mu prosto w oczy i zaczelam plakac . <3 :') Justin zapytal czy ide na koncert, widzial chyba ze jest cos nie tak i dal mi 1 bilet i KARTE na M&G!!!! Powiedzial ze do koncertu zostalo zaledwie 10 min i stwierdzil ze pojde z nim :) Wchodzac doznalam szoku.......
3 lajk dalsza czesc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz