niedziela, 18 stycznia 2015


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował." 

Witajcie, zostałam nominowana przez nunka14 dziękuję bardzo <3

Moje odpowiedzi:

1. Kto jest twoim idolem?
Nie mam jednego idola,jest ich dwóch. 
Justin Bieber
 i Miley Cyrus,oby dwoje są cudownymi osobami choć nie raz popełniają błędy jak każdy z nas,są prawdziwi,nie udają nikogo.
2. Czemu piszesz bloga?
Miałam ochotę podzielić się z innymi osobami moim pomysłem na opowiadanie,historię dwóch osób i nie wiedziałam,że będzie tyle osób zaglądać i czytać.
3. Dlaczego bloblo?
Wydawał mi się dość ciekawy,strona główna czego nie ma na blogspot,łatwe przeglądanie innych blogów.
4. Kim chcesz być w przyszłości?
Moim marzeniem jest zostanie aktorką lub pisarką ale do żadnego nie mam talentu.
5. Ulubiony blog?
Nie mam ulubionego bo wiele czytam i każde opowiadanie,które czytam wczuwam się w nie i jest mi trudno się z nimi rozstać.
6. Ulubiona gra?
Simsy,hahaha
7. Co sądzisz o "złym" Justinie?
Nie ma ''złego'' Justina,każdy popełnia błędy i jest to dowód,że on jest normalnym człowiekiem.
8. Co jest twoją codzienną motywacją do życia?
nie mam motywacji.
9. Ulubiony przedmiot w szkole?
Chyba fizyka,łatwo jest mi się uczyć na ten przedmiot.
10. Jak spędzasz czas wolny?
Zazwyczaj staram się coś napisać,ale nie zawsze wychodzi.
11. Ulubiona piosenka?
Nie mam. 

NOMINACJA OD lol78153401,dziękuję bardzo! <3 
1. Czy czujesz czasem przymus związany z blogowaniem?
jestem związana z blogiem,z postaciami występującymi. Wiem,że muszę do prowadzić historię do końca żeby was nie zawieść i móc tworzyć kolejne opowiadania,które będziecie czytać.
2. Co cię skłoniło do założenia bloga?
Pomysł,jak byłam mała z przyjaciółką bawiłyśmy się w głupią zabawę udając różne osoby i jakoś od tamtej pory ciągle coś mnie ciągnęło żeby wymyślać własne historie,aż po ok. 3 latach wpadałam na pomysł żeby opisywać wszystko na blogu.
3. 
Facebook
 vs youtube.
raczej youtube
4. Idealny partner. ( opis, nie imie ! :D )
nie ma ludzi idealnych i to jest najlepsze
5. Kto jest najsłynniejszym człowiekiem na świecie?
chyba jednym z najbardziej znanych jest Michael Jackson.
6. Największe szaleństwo Twojego życia to…?
raczej jeszcze nie było takiego.
7. Jaki jest Twój ulubiony serial?
Nie mam ulubionego oglądam to co popadnie :)
8. Jak brzmi Twoje przezwisko z dzieciństwa? ;)
Lora ;-;
9.Podróż samolotem, samochodem czy pociągiem?
jestem przyzwyczajona do pociągów,rodzina na pkp haha
ale chyba pociągi dlatego,że można wyprostować nogi pochodzić,chodzić do toalety.
10.Najbardziej szalona fryzura (lub kolor włosów), które miałaś?
różowe haahhhha
11.Z jakiej miejscowości pochodzisz?
Puck 

Nominacja od unforgettable-tears dziękuję bardzo <3
1. Jak masz na imię?
Laura
2. Jak nazywałby się twój fandom?
nie wiem :o
3. Najszczęśliwsze wydarzenie w twoim życiu?
...
4. Ile masz lat?
w grudniu 14
5. Co zapiszesz w testamencie swoim wnukom?
mój blog,twitter,ask,facebook hahahahah
6. Od kiedy masz bloga?
jakoś od kwietnia zeszłego rokul
7. Twoje ulubione zajęcie?
spanie
8. Na co wydajesz najwięcej pieniędzy?
ciuchy
9. Jaki powinien być twój przyszły mąż?
nie mam szczególnych wymagań do wyglądu.
10. Belieber vs Directioner
oba fandomy są cudowne i do jednego mam zaszczyt należeć,to nie da się wybrać ponieważ każdy fandom dotyczy innych artystów. 

Nominacja od Ewelina12 dziękuję <3
1.Jak masz na imie?
Laura
2.Ile masz lat?
rocznikowo 14
3.Jakie masz hobby?
spanie,spanie,spanie
4.Masz chłopaka/dziewczyne?
miałam chłopaka
5.Masz rodzeństwo?
starszego brata
6.Co cię zainspirowało do pisania bloga?
Miley,Justin,Jiley ♥
7.Skąd bierzesz pomysły na nowe rozdziały?
8.Masz gadu gadu?
mam ;)
9.Jaki masz charakter?
potrafię być wredna i chamska ale z reguły raczej jestem bardziej szarą myszką tylko przy znajomych,lub na twitterze potrafię się otworzyć. Szacunek za szacunek :)
10.Wstaw swój ulubiony cytat
,, twoja skóra to nie papier nie tnij jej,twoja twarz to nie maska nie zakrywaj jej,twoje życie to nie fil nie kończ go''
11.Wstaw ulubione/fajne zdjęcie
księżniczka ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz