piątek, 13 stycznia 2017

1 wrzesnia

1 Wrzesień



Minął dokładnie miesiąc od mojego ślubu z Justinem.Nigdy nie zapomnę tego dnia ! Suknia ślubna, którą uszył mi Ryan była niesamowita i nikt z gości nie mógł oderwać ode mnie wzroku, podobnie jak od Justin, który prezentował się bardzo seksownie w nowym garniturze.Kościół i sala weselna wyglądały jak z bajki dzięki przyjaciółkom mamy, które otworzyły w mieście własną kwiaciarnię i stworzyły na uroczystość cudowne kompozycje z kwiatów.Tamtego dnia wszystko było idealnie ! Goście wspaniale się bawili na weselu. Tańczyli i pili do samego rana, a ja i Justin okazywaliśmy sobie tak dużo czułości, jak jeszcze nigdy.Moja ciotka Lucy powiedziała mi, że tworzymy razem śliczną parą i widać, że naprawdę się kochamy, bo na sali weselnej ani na chwilę nie oderwaliśmy od siebie wzroku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz