wtorek, 22 lipca 2014

Liebster Award 2
Dostałam kolejną nominację do Liebster Award od Cocosanqa20 Dziękuję:*

Moje odpowiedzi:


1. Jak masz na imię?
Julia

2. One Direction vs Justin Bieber?
Justin Bieber <3 aczkolwiek One Direction też uwielbiam

3. Ulubiony blog?
Za dużo tego...

4. Co Cię skłoniło do pisania bloga?
Kiedyś mnie tak wzięło na wymyślanie własnych historii, trwało to trochę czasu a później chciałam dowiedzieć się co ludzie myślą o tym. Czytałam kilka opowiadań i w końcu założyłam konto na bloblo.

5. Masz jakąś fobię?
Nom.

6. Trzy rzeczy bez których nie możesz się obyć?
Telefon, słuchawki i zeszyt?

7. Masz chłopaka/dziewczynę?
Nie

8. Ulubione miejsce na Ziemi?
Mój pokój

9. Harry Styles vs Zayn Malik?
Myślę, że Zayn

10. Ulubiona kreskówka?
Smerfy

11. Czytasz mój blog?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz