sobota, 19 lipca 2014

rodział 2 wieczór justina

  • amber była zazdrosna o justina gdy widziała go za kazdym razem z inna ale wiedziała ze jak maja dzieci to justin bedzie z nią  dla niej ale niestety pomyliła  sie tak mówiła siostra amber .justin gdzie jests w pokoju słuchaj masz chwile mam a co justin musimy porozmawiać amber my?nie mamy oczym ? jak to nie jak mamy własnie sobie cos do wyjasnienia ? a niby co zapytała amber z zdziwieniem to ze ciaglę mnie unikasz ciaż ale  ciebie w domu nie ma ciągle znikasz na noc . nie wiem czemu mnie unikasz prosze daj mi szanse przeciez mamy dzieci justin na to ale co mnie to dzieci to ze moje to nie znaczy ze mam je nianczycć . to ty możesz wychowywac te dzieci nie dłogo moi rodzice przyjada wiec musze isc sie przebrac to był mój strój na przyjscie moich rodziców a ty amber czemu sie nie ubierasz zaraz przyjda moi rodzice chce by było miło nastomiast amber poszła do sypialni po sukienke wieczorowa ja włozyłam cos takiego sukienka wieczorowa ambernatomiast nasze dzieci było tez trzeba ubrac wiec poszłam do szafki po ubranka alegackie dla dzieczynki i chłopców  .Dla córeczki miałam włozyc takie spioszki o to spioszki dla małej a teraz zajme sie małym synkiem powiedziała amber jemu tez cos znajede i znalazłam w szafce ładne spioszki spioszki dla synka pora była dla blizniat koljne dzeici amber i justina wiec poszłam do 2 pokoju po ubranka dla maluchów  i znalazłam sliczne spioszki spioszki dla blizniat i juz po tym byłam gotowa na kolacje z rodzicami justina moimi tesciami czekałam na nich az prszyjda wiec poszłam po wózek dla dzieci wózek dla blizniati zeszłam na dół . nadzeła chwila kolacji do dzrzwi zadzwonił dzwonek to byli rodzice justina .Amber poszła otworzyc dzwi .weszli do srodka rodzice justina i justin akurat zchodził z góry amber justin juz sa justin przeciez widze nie mam justina justin czemu wy tak sie do siebie odzywacie justin jak tak jak słysz to nic złego.amber w tym czasie poszła do łazienki uczesac sie łazienka amber uczesała sie w kucykspiełam włosy w kupyck i pomalowała  sie tymi kosmytykami i uzyłam perfumy od justina o to one i zeszłam na dół nie było mnie 15 minut wiec prosto poszłam do kuchni zrobic kawy i cherbaty i ukroic ciasto.justin podszedł do mnie i zapytał gdzie tak dłogo byłam a jak mu powiedział w łązience a. on an to co tak dłogo .ukriłam ciasto ukroiłam 
  • serniki  zaniosłam na stół do salonu .natomiast rodzice justina byłi dosc dłogo u nas justin zapytał sie amber czy moga zostac na noc przeciez mieli duzo wile z basenem i ogrodem 
  • to nasz dom justin był zaskoczony że amber się zgodziła na to by rodzice justina nocowali w domu naszym mieli 5 pokoji wiec nie było problemu to była nasza sypialnia sypialnia 
  • amber i justina mieli tez pokój dla gosci w kórym zostali rodzice justina w tym pokoju zatrzymali sie rodzice justina sypialnia dla gosci.amber zeszła na dół i poszłą do kuchni i zrobiła kawe i poszła  do łazienki justina aby móc dowiedzic sie co tak naprade kryje jej mąz przeszukała całe wnetrze i nic podejranego nie znalazła usyłasza kroki zlizajace sie do drzwi pomieszczeniu w którym obecnie teraz przebywała to był justin wszedł do srodka i zapytał: ?co ty tu robisz sledzisz mnie grzebiesz w moi rzeczach amber na to ja tylko chce sie dowiedzic co kryjesz przedmna justin do amber ja nic nie kryje daj mi w koncu spokój chodz na dół i nie rób mi scen przy moich rodzicach  justin wyszedł na taras sie przywietrzyc na tarsie był 15 minut taras pózniej wrócił do mieszkania i poszedł na góre do swojego pokoju zamnkoł dzrzwi i nie wychodził z tego pokuju az do rano amber była zdziwiona zachowaniem justina wiec dla swiętego spokoju poszła do siebie spać ..natepengo dnia rono justin wstał wczesniej niż zawsze i wyszedł z pokoju swojego i poszedł do kuchni zrobić sniadanie kilka minut pózniej amber sie obudziła i przyszła do kuchni z samego rano chciała porozmiwaic z justinem na temat tego co zaszło wczorajszego wieczoru z rodzicami justina ale justin nie ragował na słowa amber zabrac tace z snaidaniem poszedł do pokoju i sie zamknoł .amber poszła za nim ale juz nie zdzrzyła po schodach na góre. wiec odpusiła czekała az justin wyjdzie z pojoju .Nagla zadzwonił dzwonek do dzrzwi amber poszła otworzyc drzwi to była somsiadka justina i amber to była kelsey samisdka z naprzeciwka przyszła na kawe i porozmawiac .justinowi sie podobało jej spojrzenie wiec wiedziała ze nienwyjdzie z pokoju póki ona nie wyjdzie .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz