czwartek, 2 października 2014

czesc 2 rodział 2 kłopoty emilly

emilly jak zawsze rano wstawała o 8 00 gdy do pracy miała zawsze na 9 50 a justin jak zawsze robił swoje .natomiast emily pracowała do pózna była szefowa biura wycieczek a justin był tym kim był naprawde włacz to i zobacz kim naprawde jest justin emilly jak sie dowiedziała prawdy to nic nie zrobiła wrecz była szczesliwa gdy zobaczyła teledysk na vivie włacz to nie mogra oderwac wzroku ze ten justin na vivie to naprawde jej ukochany mąz gdy justin powiedział jej o kupnie nowego domu emilly była szczesliwa ale nie miała czasu by poznac szczegóły bo szykowała sie do pracy.
10 godzin pózniej
w domu justina i emilly
justin był u siebie w pokoju szykował sie na koncert jak zawsze nagle ktos zapókał do drzwi wiec justin nie wachajac sie poszedł  na dół i otworzył i zatkałoo go po tym jak zabaczył kto go odwiedził
justin amber co ty tu robisz jak mnie znalazłas i skad wiesz gdzie mieszkam ???
amber jak  to skad masz tyle wszystkiego ze łątwo sie domyslec
justin na to przeciez ty w wiezeniu powinnas bys
amber tak wiem ale wypuscili mnie za dobre sprawowanie na tydzien jak bedzie wszystko dobrze bede tu 2 miescie
justin ..w myslach boze jak emilli sie dowie to bedzie po mnie kurwa co mam robić
15 minut pózniej
do domu wraca emilly wchodzac do kuchni widzi justina z amber
justin ? kto jest nasza nowa somsiadka
emilly no kto to jest przedstaw mnie jej
emilly  niech pani sie nie wacha tylko powie co pania tu sprowadza
justin do emilly kotku porozmawiamy pózniej ja ci musze o czyms powiedziec ale to pózniej
emilly wiec pani to kto somsiadka
amber nie kolezanka justina
emilly justin mi nic o pani nie powiedział
amber bo wie pani co justin wiele zaczy pani nie powiedział o sboie pora by pani poznała prawde

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz