niedziela, 14 grudnia 2014

rozdział 50 wyznanie prawdy

megan juz musiała powiedziec nie mogła dłózej ukrywac wiec powiedziała
słuchajcie póki jestesmy tu wszyscy musze wam o czyms powiedziec to jest dla mnie bardzo wazne
wiec zaczeła mówic
słuchajcie ja jestem w ciąży 6 miesciąc tak nie patrzcie sie tak na mnie tak głopio jestem w ciąży to nie a zarty mam wam pokazac test wynik pozytywny jestem w ciąży no 6 miesiąc
kilka minut pózniej
po usłyszeniu takiej wiadomosci justin był w szoku i był bardzo zaskoczony dla czego wczesniej nie powiedziała mu o tym i dla czego tak dłógo czekała az ona powie o tym jemu
megan nie mogła mu powiedziec chciała powiedziec juz wszystkim razem całej rodzinie ale cie cieszyła ze w koncu wyznała prawde juz niue mogła dłózej czekac ale była szczęsliwa ze zostanie mama o której marzyła by zostac to bedzie jej pierwsze dziecko ale jeszcze zawczesnie by stwierdzic czy to bedzie syn czy córka megan chciała bardzo pójsc na badanie usg by dowiedziec sie o płsci swojego dziecka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz