środa, 22 października 2014

rozdział 1 czesc 3 plan zemsty


mienło 3 lata  justin był coraz starszy miał 28 lat i nadal był mężem emilly ale nie podejrzewał co ona knuje za jego plecami nie spodziewał sie co ma na mysli i jaki mam w obec jego sytułacji po wczorajszej rozmowie emilly z siostra justina straciła on nadzieje ze bedzie im lepiej  wmałzenstwie jednak sie pomyliła
kilka godzin pózniej
justin wrócił do domu po pracy gdzie w kuchni cekała na niego zona emilly odrazu pytajc jego co to za wyniki i co ci jest moze mi powiesz w koncu prawde zapytała majac łzy w oczach emilly
odpowiedz mi co sie z toba dzieje justin odpowiedział jej nic powaznego nie moge ci jeszcze o tym powiedziec bo nie mam pewnosci co mi dokładnie jest jeszcze pójde na wyiyte do lekarza to on mi powie co mi jest tak dokładnie
emilly wiedziała jak sie zemsci na swoim mezu był mówił jej prawde ona nie była do konca przkona ze to chodzi o jego wyniki i o jego zdrowie martwiła sie o nie go bardzo wiec wpadła na pomysł by zacząć go sledziec od dzisiaj 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz