piątek, 5 czerwca 2015

I oto nadeszła ta chwila.
Wiem, jestem głupia, nie skończyłam opowiadania, ale... brak weny? Zdecydowanie coś w ten klimat. Chciałabym podsumować moją ponad dwuletnią działalność na bloblo i oznajmić, że odchodzę.
A więc, zaczynając od początku:
► znalazłam się w tym najukochańszym zakątku dnia 20 października 2012 roku, mając pieprzone 19 lat.
► w sumie spędziłam tu 16 dni 5 godzin i 26 minut
► napisałam 5 opowiadań, w tym dwa nieskończone
► zyskałam 57 obserwujących
► zdobyłam 610 komentarzy
► mój blog odwiedzono 72330 razy
Pragnę podziękować wam za te dwa wspaniałe lata. Spędziłam tu najwspanialszą część swojego życia. Poznałam kilka wspaniałych osób, które bardzo mnie wspierały. W szczególności pragnę podziękować:
•sexy-chick
•Fuck-Everything-Im-Belieber
•Cocosanqa20
•lostprincess
•killme
•RebeccaandJustin

Dziewczyny kochane, jesteście wspaniałymi osóbkami!
Na koniec pragnę powiedzieć, że TUTAJ, w tym małym królestwie udoskonaliłam swój styl pisania. Nauczyłam się bardzo wielu rzeczy, jednakże wiele jeszcze przede mną.
Z dniem dzisiejszym beautiful-chick kończy swoją działalność...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz