środa, 23 lipca 2014

Pytania od Violet
1.Masz jakąś ksywkę? Jeśli tak, to jaką?
2.Co najbardziej lubisz w Justinie?
3.Co sądzisz o One Direction?
4.Jesteś belieberką?
5.Co jest najgłupszą rzeczą, którą w życiu zrobiłaś?
6.Jaki jest twój ulubiony przedmiot?
7.Jaka piosenka sprawia, że chcesz tańczyć?
8.Jakie masz największe marzenie?
9.Co sądzisz o związku Justina z Seleną?
10.Masz rodzeństwo?
11.One Direction vs The Wanted?

1.Nie mam
2.Lubie to jak traktuje nas Beliebers <3
3.Kiedyś się nimi jarałam, a teraz sądzę, że są spoko.
4.Jestem <3
5.Ja robię wielw głupich rzeczy. Jesniej nie potrafię wybrać.
6.Angielski
7.Nie potrafię wybrać jednej chyba. Ale np Kat De Luna - Run The Show
8.Spotkać moich idoli. I mieszkać kiedyś w LA.
9.Mam 3 siostry
10.One Direction

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz